
Με ιδιαίτερη χαρά και αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε στη δράση εθελοντικής αιμοδοσίας που διοργανώνει το σχολείο μας, το 4ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης, σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Σύρου.
Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Απριλίου, από τις 09:30 έως τις 13:30, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου μας (είσοδος Νεωρίου, απέναντι από το MotoService).
Στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Σχολικού Διαγωνισμού Δράσης Εθελοντικής Αιμοδοσίας «ΣΧΟΛΕΙΑ – ΓΕΦΥΡΕΣ ΖΩΗΣ», ενώνουμε τις δυνάμεις μας με σύνθημα «Δίνω αίμα – Σώζω ζωές», καλλιεργώντας στα παιδιά μας τις αξίες της προσφοράς, της αλληλεγγύης και της ενεργού συμμετοχής στην κοινωνία.
Η εθελοντική αιμοδοσία είναι μια πράξη αγάπης και ευθύνης που μπορεί να χαρίσει ζωή στον συνάνθρωπό μας. Με τη δική σας συμμετοχή, δίνετε ένα πολύτιμο παράδειγμα στα παιδιά και συμβάλλετε ουσιαστικά σε μια τόσο σημαντική προσπάθεια.
Σας προσκαλούμε να στηρίξετε τη δράση μας με την παρουσία και τη συμμετοχή σας.
Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων
4ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης